مراحل تولید پوشاک بچه گانه

مراحل تولید پوشاک بچه گانه

مراحل تولید پوشاک بچه گانه

یکی از نکات مهم که باید هنگام خرید لباس کودک  به آن توجه کرد جنس پارچه استفاده شده در تولید پوشاک بچگانه است.

استفاده از جنس های نا مرغوب و یا سخت میتواند سبب  بروز حساسیت و  قرمزی و خارش روی پوست لطیف کودکان شود. به همین دلیل توجه به جنس پارچه هنگام خرید لباس بچگانه دارای اهیمت فراوانی است.

در بازارانواع متنوعی لباس با جنس های مختلف وجود دارد. بعضی از والدین ممکن است که جذب طرح و رنگ و مدل لباس نوزاد یا کودک قرار بگیرند. ولی باید توجه داشته باشید که از جنس و دوخت لباس در هنگام خرید غافل نشوید.

در این مقاله ما سعی کرده ایم تا والدین گرامی را در انتخاب جنس لباس راهنمایی کرده و ان ها را با نکاتی درمورد جنس لباس بچه گانه اشنا کنیم.

بلوز شلوار دخترانه| فروشگاه پوشاک تن زین | تولیدی لباس دخترانه | تولیدی لباس دخترانه | فروش لباس بچه گانه در مشهد | لباس کودک در مشهد

موارد اولیه برای راه‌اندازی تولید پوشاک

  • فراهم کردن مکان
  • فراهم کردن دستگاه های مورد نیاز
  • اخذ جواز کسب
  • استخدام نیرو در بخش های مختلف
  • خرید مواد اولیه
  • تولید
  • خرید پارچه
  • بازار یابی و فروش

از مهم ترین نکاتی که حتما باید برای شروع به این کار به ان ها توجه داشته باشید عبارتند از موارد زیر:

1) اگاهی خود را نسبت به شناخت پارچه های مرغوب افزایش دهید.

2) بازار کار را بررسی کنید تا با تصمیمات درست بیشترین سود را داشته باشید.

3) با افراد موفق در زمینه کاری خود مشورت و همکاری کنید.

 

لباس های پسرانه

فروش جزئی و عمده پوشاک بهاره و پاییزه پسرانه تن زین

مواد خام

 برای راه اندازی مراحل تولید پوشاک بچه گانه نیازمند بخش گسترده‌ای از منسوجات از جمله مواد خاص، نخ، زیپ و سایر تزئینات هستیم. بیشتر تولیدکنندگان منسوجات خودشان را تولید نمی‌کنند، هرچند که ممکن است با تولیدکنندگان نساجی که پارچه‌هایی با قابلیت هایی از جمله: مقاومت در برابر آتش، سازگار با محیط زیست و رنگ‌های ایمن شیمیایی، مواد نرم برای لباس‌های نوزاد و لباس خواب و سایر موارد خاص تولید می‌کنند، ارتباط داشته باشند.

 

الگوها

 الگوها نیز برای تولید پوشاک مورد نیازاند . شکل بدن کودکان بسته به سن و وزن ان ها استاندارد شده است، به همین خاطر تولیدکنندگان برای جلب توجه خریدار به جنبه های دیگر طراحی متکی هستند که در این قسمت عبارتند از تور و دانتل و به طور کل تزییناتی که لباس را از سایر لباس ها متمایز می کند.

طرح

طرح لباس به اصول اساسی مربوط می شود.که در این بخش عبارت است از: راحتی، ایمنی و ظاهر کودک. هیچ چیز در طراحی ساده نیست، چه لباس ساده باشد و چه فانتزی؛ جزئیاتی مثل درزهای لباس و جنس ان نیز دارای اهمیت است.

 
 
 

لباس های دخترانه

فروش جزئی و عمده پوشاک بهاره و پاییزه دخترانه تن زین

تولید

تولید لباس بچه گانه در چندین مرحله اساسی تکمیل می شود از جمله:

1- دوخت لباس:

 پارچه مهمترین رکن در تولید پوشاک به شمار میاید. بنابراین اولین مرحله از دوخت لباس تهیه پارچه هست

2- الگو:

یکی از اصلی ترین ابزارها در تولید لباس کودک الگو است. الگوی لباس بچه گانه، الگوی مانتو، الگوی شلوار، الگوی پیراهن و هر لباسی که تولید میشود باید دارای الگو باشد و این الگو معمولا باید بر اساس سلیقه و نظر اکثریت تهیه شود.

3- برش:

برش یک کار بسیار تخصصی و حرفه ای است و چگونگی برش لباس در زیبایی و فروش آن به شدت تاثیر دارد بنابراین باید برش ها به صورت دقیق انجام شود.

4- وسط کاری:

در این مرحله تکه هایی از پارچه که برش خورده اند بین چرخ کارهای وسط کار، تقسیم میشود.

5- دوخت اولیه:

خیاط ها برای دوخت اولیه، قسمت های برش خورده را مطابق نقشه اصلی آماده می کنند. کارهایی مثل گلدوزی، چاپ، لبه دوزی و هر تغییری در این مرحله صورت می گیرد.

6­ _ دوخت نهایی:

 در این مرحله تمام قسمت های برش خورده و دوخت های پایه، به هم دوخته شده و دوخت های اصلی روی لباس انجام میشود. در دوخت نهایی لباس به طور کامل دوخته میشود.

6- اتوکشی لباس:

در این مرحله با توجه به جنس پارچه، دمای مناسب برای لباس انتخاب شده و چروک های لباس صاف می شوند. تمام درزها و خطوط دوخت باید به طور کامل اتوکشی شوند تا لباس تن خور خوبی داشته باشد.

7- بسته بندی:

در این مرحله لباس بسته بندی و آماده فروش می شود. بسته بندی مرحله بسیار مهمی به حساب می اید به این خاطر که نوع بسته بندی و نحوه ارائه به مشتری یکی از مهمترین ارکان فروش تولیدی پوشاک بچه گانه است ، بنابراین باید به این مرحله دقت داشته باشیم.

 

تولیدی پوشاک تن زین، فروش انوع پوشاک دخترانه و پسرانه

mohammad
ارسال دیدگاه