اهمیت جنس لباس کودکان

اهمیت جنس لباس کودکان
 

اهمیت جنس لباس کودکان

یکی از نکات مهم که باید هنگام خرید لباس کودک  به آن توجه کرد جنس پارچه استفاده شده در تولید پوشاک بچگانه است.

استفاده از جنس های نا مرغوب و یا سخت میتواند سبب  بروز حساسیت و  قرمزی و خارش روی پوست لطیف کودکان شود. به همین دلیل توجه به جنس پارچه هنگام خرید لباس بچگانه دارای اهیمت فراوانی است.

در بازارانواع متنوعی لباس با جنس های مختلف وجود دارد. بعضی از والدین ممکن است که جذب طرح و رنگ و مدل لباس نوزاد یا کودک قرار بگیرند. ولی باید توجه داشته باشید که از جنس و دوخت لباس در هنگام خرید غافل نشوید.

در این مقاله ما سعی کرده ایم تا والدین گرامی را در انتخاب جنس لباس راهنمایی کرده و ان ها را با نکاتی درمورد جنس لباس بچه گانه اشنا کنیم.

 
بلوز شلوار دخترانه| فروشگاه پوشاک تن زین | تولیدی لباس دخترانه | تولیدی لباس دخترانه | فروش لباس بچه گانه در مشهد | لباس کودک در مشهد

پارچه های نخی

پارچه های نخی تار و پود بالایی دارد و برای اتفادع در دوخت لباس تابستانی کودک و نوزاد و همچنین بزرگسالان گزینه بسیار مناسبی هستند. این پارچه ها زمانی که شسته می شود به سرعت خشک می شود و نیاز به زمان زیادی ندارند. تنها اشکال این نوع پارچه آبرفت بودن آن است البته که قبل ازدوخت لباس حتما پارچه شسته می شود ولی باز هم توصیه می شود هنگام خرید لباس نخی برای کودک دلبندتان حتما ان را با آب سرد ومایع یا پودر مخصوص لباس بچگانه بشویید.

پارچه نخ پنبه

یکی از مناسب ترین پارچه ها از بین پارچه های لباس کودکان پارچه نخ پنبه است. زیرا بسیار راحت بوده و هوا به راحتی در آن جریان دارد.پارچه نخ پنبه به دلیل لطافتی که دارد ضد حساسیت است و با الیاف طبیعی و بدون دخالت مواد شیمایی بافته شده است.محافظت از این نوع پارچه بسیار راحت است.لباس هایی که از این نوع پارچه تولید شده اند سبب می شوند که کودکان زیاد عرق نکنند و حس راحتی داشته باشند.

لباس های پسرانه

فروش جزئی و عمده پوشاک بهاره و پاییزه پسرانه تن زین

پارچه های ملانژ

پارچه های ملانژ ترکیبی از نخ و موادپلی استر هستند و چون قیمت مناسبی دارند همواره مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد و معمولا برای شلوار های راحتی و پوشاک بچه گانه از آنها استفاده می شود.

 

پارچه های ساتن و تافته و حریر

این نوع پارچه‌ها  بیشتر برای مهمانی‌ها و جشن‌ها مناسب می‌باشند و برای استفاده به عنوان لباس مجلسی کودک کاربرد دارند. اما نکته ای که باید به ان توجه داشت این است که هرگز از آن‌ها نباید به عنوان لباس راحتی و روزانه  کودک خود استفاده کنید. زیرا که کودک شما در این جنس لباس راحتی زیادی ندارد و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. همچنین استفاده مدوام از ساتن سبب تعریق زیاد و گرم شدن بدن می شود و برای استفاده روزانه کودکان گزینه مناسبی نیست.

 

لباس های دخترانه

فروش جزئی و عمده پوشاک بهاره و پاییزه دخترانه تن زین

اهمیت جنس لباس کودکان

تولیدکنندگان مختلفی وجود دارند که پوشاک دخترانه و پسرانه با کیفیت عالی تولید کنند. در تولیدی پوشاک تن زین امکان دسترسی آسان‌تر به محصولات را فراهم کرده ایم. تولیدی پوشاک تن زین، افتخار دارد کالای ایرانی را با بهترین کیفیت روانه بازار داخلی کند.

برای نوجوانان و کودکان، لباس‌های راحت و مدرن می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. در خرید پوشاک بچه گانه، می‌توانید انواع لباس‌های رسمی و اسپرت، برای مهمانی‌ها، مدرسه، ورزش و فعالیت‌های روزمره پیدا کنید. ما در فروشگاه تن زین تمامی محصولات مورد نظر شما را با بهترین کیفیت ارائه خواهیم کرد. انواع لباس دخترانه بهاره و لباس دخترانه پاییزه در سایت تن زین برای شما عزیزان موجود است.

 

در پایان ما تلاش کردیم که شما را با اهمیت جنس پارچه و توجه به ان در هنگام خرید لباس بچگانه اشنا کنیم تا هنگام خرید لباس بچگانه تابستانه و زمستانه علاوه بر زیبایی و مدل ان به نکات مهمی همچون راحتی کودک توجه داشته باشید.

 همچنین ما در فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه تن زین علاوه بر زیبایی و طرح لباس به نکات با اهمیتی همچون نرم و لطیف بودن و ضد حساسیت بودن جنس پارچه توجه زیادی کرده ایم. چرا که کودکان به دلیل شادی و نشاطی که دارند علاوه بر داشتن لباسی اراسته باید در ان لباس احساس راحتی داشته باشند تا بتوانند از بازی ها و دنیای شاد خود احساس زیباتری داشته باشند.

تولیدی پوشاک تن زین، فروش انوع پوشاک دخترانه و پسرانه

mohammad
ارسال دیدگاه